Voorkomen van retouren
Tijdens de jaarlijkse conference en expo van de Reverse Logistics Association (RLA) in het Okura hotel in Amsterdam komen presentaties ...
Read More
Read More
Lief niet zo stoer
Mijn zoon van acht maanden groeit als kool. Vier weken geleden hebben wij voor hem een ‘Stoer’ sweater besteld van ...
Read More
Read More

Als een Bonifatius met een lange adem
Worden de servicebelangen van een onderneming het beste behartigd met een servicemanager of met een Chief Service Officer? Met die ...
Read More
Read More

Sturen aan de voordeur
Heeft uw klant recht op service en zo ja, waarop dan precies? Is uw klant te verleiden tot het aanschaffen ...
Read More
Read More
Aftersales als basis voor presales
Welke associatie heeft u bij het woord ‘after-sales’? Indien dit alle activiteiten zijn die zich afspelen ná de verkoop van ...
Read More
Read More

Aan de lijn of aan het lijntje
Een gesprek over de rol van contactcenters, de psychologie van de klant en het belang van customerservice. Aanleiding voor dit ...
Read More
Read More
Geen servicemanager maar CSO
Service is in veel bedrijven een ondergeschoven kindje. Het lijkt wel of directies zich er voor schamen. Er is een algemeen ...
Read More
Read More
Service vergroot verkoopmogelijkheden
Bedrijven laten verkoopkansen liggen door te weinig gebruik te maken van de kennis en de contactmomenten van de serviceorganisatie met ...
Read More
Read More
An introduction to service management
Introductie in Service management Wat wordt er onder Service Management verstaan? Hoe kijken klanten en leveranciers aan tegen service? Welke ...
Read More
Read More